Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích aktivit (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“). Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí zejména občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb.), zákonem o obchodních korporacích (zák. č. 90/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb.).

Identifikační údaje poskytovatele

Vzdělávání zážitkem, z.s. (dále jen organizace),
Sevastopolská 361/14, 101 00 Praha 10
IČO: 09865276

 

Obecná pravidla účasti na vzdělávacích aktivitách

  1. Předmětem smluvního vztahu je závazek organizace zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek klienta zaplatit za poskytnutí těchto služeb organizaci sjednanou cenu. 
  2. Tyto podmínky se týkají vzdělávacích aktivit, kterými se rozumí především: vzdělávací workshopy, vzdělávací akademie, vzdělávací webináře, akce a networkingy.
  3. Rozsah nabídky vzdělávacích aktivit, včetně jejich ceny, je zveřejněn organizací na platformě vzdelavanizazitkem.cz (dále jen „web“) v době objednané služby.
  4. O organizačních změnách v rámci vzdělávací aktivity jsou klienti informováni na webu a také prostřednictvím e-mailu. Klient je povinen tyto aktuální informace průběžně sledovat a s případnými změnami se včas seznámit
  5. Předmětem smluvního vztahu je závazek organizace zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce, nebo na webu a tomu odpovídající závazek klienta zaplatit za poskytnutí těchto služeb organizaci sjednanou cenu. 

Přihlášení a platba

  1. Klient je na vzdělávací aktivitu přihlášen po vyplnění a odeslání přihlašovacího formuláře, který je dostupný na webu u každé vzdělávací aktivity.
  2. Odesláním přihlašovacího formuláře klient stvrzuje, že se v plném rozsahu podrobně seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Tyto podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy o poskytování služeb. 
  3. Klientovi vzniká po přihlášení povinnost uhradit účastnický poplatek nejpozději do 7 dnů od objednávky, nebo do 24 hodin od konání aktivity (pokud datum konání nastane dříve).
  4. Klient je povinen uvádět na přihlášce pravdivé a úplné údaje, v opačném případě není organizace povinna zajišťovat služby, k nimž jsou tyto informace potřeba. Organizace neodpovídá za nedohledání nebo opožděné dohledání platby, která neměla všechny náležitosti. 
  5. Do doby, do níž není za klienta uhrazen poplatek, může dát organizace přednost jinému zájemci, který zaplatil za aktivitu dříve. O této skutečnosti uvědomí organizace klienta a objednávka tímto zaniká. 
  6. Okamžikem, kdy organizace obdrží od klienta poplatek za aktivitu, blokuje se klientovi místo na aktivitu. 
  7. Účastnický poplatek za konkrétní aktivitu je zveřejněná na webu a platná v době objednání, pokud není dohodnutá individuální cena. 
  8. Poplatek je možné zaplatit převodem na účet organizace. Není-li do dne konání aktivity účastnický poplatek zaplacen, je organizace oprávněna odmítnout klientovi účast na vzdělávací aktivitě.


Povinnosti klienta

  1. Klient je povinen se při účasti na aktivitách řídit pokyny garanta, lektora, který je určen organizací.
  2. Klient je povinen dodržovat provozní řád, který je vyvěšen na místě, kde se aktivita koná.
  3. Během účasti je klient povinen chovat se slušně, dodržovat zásady hygieny i slušného chování, nesmí narušovat průběh aktivity a respektovat Všeobecné zásady BOZP. 
  4. Pokud se klientovi během aktivity změní jeho zdravotní stav, musí tuto skutečnost oznámit garantovi či lektorovi a ukončit svoji účast na dané aktivitě.
  5. Klient je povinen si hlídat své věci a cennosti, za jejich ztrátu či poškození nenese organizace žádnou odpovědnost. 

Odpovědnost za škodu 

  1. Klient odpovídá za škodu, kterou způsobí organizaci nebo jiné třetí osobě v souvislosti se svou účastí na aktivitě. 
  2. Organizace odpovídá účastníkům za škody na zdraví či majetku, pokud byla tato škoda způsobena garantem či lektorem úmyslně nebo v důsledku nedbalosti.
  3. Organizace neodpovídá za škody na zdraví či majetku, které si klient způsobí úmyslně, z neopatrnosti, nedbalosti či přeceněním svých fyzických sil.
  4. Organizace nenese odpovědnost na škody na zdraví či majetku, které vzniknou klientovi kvůli nedodržování bezpečnostních či jiných pokynů garanta, nebo lektora.

 

¨Odstoupení od smlouvy ze strany organizace

  1. Organizace má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě, že okolnosti nezávisle na jeho vůli mu znemožňují poskytování služeb v dohodnutém i náhradním termínu. V tomto případě má klient nárok na vrácení zaplacené ceny aktivity, či jeho nevyčerpatelné části, pokud dojde ke zrušení dlouhodobější aktivity až v průběhu konání dané aktivity. Smluvní strany se mohou rovněž dohodnout na poskytnutí jiné náhradní služby.
  2. Organizace může v případě konkrétní aktivity stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu nezahájit či zrušit.
  3. Organizace je oprávněna odstoupit od smlouvy o poskytování služeb z důvodu hrubého porušení povinností klienta plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek, z provozního řádu nebo z uzavřené smlouvy.
  4. Organizace je oprávněna vyloučit z účasti na akci klienta, který opakovaně a hrubým způsobem porušuje své povinnosti plynoucí z těchto podmínek.
  5. V případě zásahu vyšší moci nemá organizace vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky. V případě ukončení aktivity předčasně z důvodu vyšší moci nemá klient nárok na vrácení zaplacené ceny za aktivitu.
    • Za vyšší moc se považuji války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného či nouzového stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele v důsledku změny zákona či jiného legislativního opatření nebo zánik poskytovatele rozhodnutím jeho zřizovatele, pokud ten nestanoví jiný způsob vypořádání závazků poskytovatele.

Odstoupení od smlouvy ze strany klienta

  1. Klient má právo okamžitě odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě hrubého porušení povinností organizací plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek či z uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Klient má pak nárok na vrácení zaplacené ceny aktivity či ceny její nevyčerpané části, pokud dojde k odstoupení až v průběhu aktivity.
  2. Klient má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb. V tomto případě má klient právo na storno poplatky a to v takovéto výši:
    1. vrácení 100 % z ceny objednané aktivity pokud k odstoupení dojde do 14 dnů a déle před zahájením aktivity
    2. vrácení 50 % z ceny objednané aktivity pokud k odstoupení dojde nejpozději do 14 – 7 dnů před zahájením aktivity
    3. vrácení 25 % z ceny objednané aktivity pokud k odstoupení dojde nejpozději do 7 – 3 dnů před zahájením aktivity
    4. částka za aktivitu se nevrací, pokud dojde k odstoupení 3 a méně dní před pořádáním aktivity 

Ochrana osobních údajů

  1. Informace o zpracování osobních údajů tvoří samostatný dokument, který je k dispozici zde.

V Brně dne 1.6.2024

Jakub Gloza, ředitel

Obsah

Sdílejte tento příspěvek