I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích aktivit (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“). Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí zejména občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb.), zákonem o obchodních korporacích (zák. č. 90/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb.).
Identifikační údaje poskytovatele
Vzdělávání zážitkem, z.s. (dále jen organizace),
Sevastopolská 361/14, 101 00 Praha 10
IČO: 09865276
Obecná pravidla účasti na vzdělávacích aktivitách
- Předmětem smluvního vztahu je závazek organizace zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek klienta zaplatit za poskytnutí těchto služeb organizaci sjednanou cenu.
- Tyto podmínky se týkají vzdělávacích aktivit, kterými se rozumí především: vzdělávací workshopy, vzdělávací akademie, vzdělávací webináře, akce a networkingy.
- Rozsah nabídky vzdělávacích aktivit, včetně jejich ceny, je zveřejněn organizací na platformě vzdelavanizazitkem.cz (dále jen „web“) v době objednané služby.
- O organizačních změnách v rámci vzdělávací aktivity jsou klienti informováni na webu a také prostřednictvím e-mailu. Klient je povinen tyto aktuální informace průběžně sledovat a s případnými změnami se včas seznámit
- Předmětem smluvního vztahu je závazek organizace zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce, nebo na webu a tomu odpovídající závazek klienta zaplatit za poskytnutí těchto služeb organizaci sjednanou cenu.
Přihlášení a platba
- Klient je na vzdělávací aktivitu přihlášen po vyplnění a odeslání přihlašovacího formuláře, který je dostupný na webu u každé vzdělávací aktivity.
- Odesláním přihlašovacího formuláře klient stvrzuje, že se v plném rozsahu podrobně seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Tyto podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy o poskytování služeb.
- Klientovi vzniká po přihlášení povinnost uhradit účastnický poplatek nejpozději do 7 dnů od objednávky, nebo do 24 hodin od konání aktivity (pokud datum konání nastane dříve).
- Klient je povinen uvádět na přihlášce pravdivé a úplné údaje, v opačném případě není organizace povinna zajišťovat služby, k nimž jsou tyto informace potřeba. Organizace neodpovídá za nedohledání nebo opožděné dohledání platby, která neměla všechny náležitosti.
- Do doby, do níž není za klienta uhrazen poplatek, může dát organizace přednost jinému zájemci, který zaplatil za aktivitu dříve. O této skutečnosti uvědomí organizace klienta a objednávka tímto zaniká.
- Okamžikem, kdy organizace obdrží od klienta poplatek za aktivitu, blokuje se klientovi místo na aktivitu.
- Účastnický poplatek za konkrétní aktivitu je zveřejněná na webu a platná v době objednání, pokud není dohodnutá individuální cena.
- Poplatek je možné zaplatit převodem na účet organizace. Není-li do dne konání aktivity účastnický poplatek zaplacen, je organizace oprávněna odmítnout klientovi účast na vzdělávací aktivitě.
Povinnosti klienta
- Klient je povinen se při účasti na aktivitách řídit pokyny garanta, lektora, který je určen organizací.
- Klient je povinen dodržovat provozní řád, který je vyvěšen na místě, kde se aktivita koná.
- Během účasti je klient povinen chovat se slušně, dodržovat zásady hygieny i slušného chování, nesmí narušovat průběh aktivity a respektovat Všeobecné zásady BOZP.
- Pokud se klientovi během aktivity změní jeho zdravotní stav, musí tuto skutečnost oznámit garantovi či lektorovi a ukončit svoji účast na dané aktivitě.
- Klient je povinen si hlídat své věci a cennosti, za jejich ztrátu či poškození nenese organizace žádnou odpovědnost.
Odpovědnost za škodu
- Klient odpovídá za škodu, kterou způsobí organizaci nebo jiné třetí osobě v souvislosti se svou účastí na aktivitě.
- Organizace odpovídá účastníkům za škody na zdraví či majetku, pokud byla tato škoda způsobena garantem či lektorem úmyslně nebo v důsledku nedbalosti.
- Organizace neodpovídá za škody na zdraví či majetku, které si klient způsobí úmyslně, z neopatrnosti, nedbalosti či přeceněním svých fyzických sil.
- Organizace nenese odpovědnost na škody na zdraví či majetku, které vzniknou klientovi kvůli nedodržování bezpečnostních či jiných pokynů garanta, nebo lektora.
¨Odstoupení od smlouvy ze strany organizace
- Organizace má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě, že okolnosti nezávisle na jeho vůli mu znemožňují poskytování služeb v dohodnutém i náhradním termínu. V tomto případě má klient nárok na vrácení zaplacené ceny aktivity, či jeho nevyčerpatelné části, pokud dojde ke zrušení dlouhodobější aktivity až v průběhu konání dané aktivity. Smluvní strany se mohou rovněž dohodnout na poskytnutí jiné náhradní služby.
- Organizace může v případě konkrétní aktivity stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu nezahájit či zrušit.
- Organizace je oprávněna odstoupit od smlouvy o poskytování služeb z důvodu hrubého porušení povinností klienta plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek, z provozního řádu nebo z uzavřené smlouvy.
- Organizace je oprávněna vyloučit z účasti na akci klienta, který opakovaně a hrubým způsobem porušuje své povinnosti plynoucí z těchto podmínek.
- V případě zásahu vyšší moci nemá organizace vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky. V případě ukončení aktivity předčasně z důvodu vyšší moci nemá klient nárok na vrácení zaplacené ceny za aktivitu.
- Za vyšší moc se považuji války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného či nouzového stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele v důsledku změny zákona či jiného legislativního opatření nebo zánik poskytovatele rozhodnutím jeho zřizovatele, pokud ten nestanoví jiný způsob vypořádání závazků poskytovatele.
Odstoupení od smlouvy ze strany klienta
- Klient má právo okamžitě odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě hrubého porušení povinností organizací plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek či z uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Klient má pak nárok na vrácení zaplacené ceny aktivity či ceny její nevyčerpané části, pokud dojde k odstoupení až v průběhu aktivity.
- Klient má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb. V tomto případě má klient právo na storno poplatky a to v takovéto výši:
- vrácení 100 % z ceny objednané aktivity pokud k odstoupení dojde do 14 dnů a déle před zahájením aktivity
- vrácení 50 % z ceny objednané aktivity pokud k odstoupení dojde nejpozději do 14 – 7 dnů před zahájením aktivity
- vrácení 25 % z ceny objednané aktivity pokud k odstoupení dojde nejpozději do 7 – 3 dnů před zahájením aktivity
- částka za aktivitu se nevrací, pokud dojde k odstoupení 3 a méně dní před pořádáním aktivity
Ochrana osobních údajů
- Informace o zpracování osobních údajů tvoří samostatný dokument, který je k dispozici zde.
V Brně dne 1.6.2024
Jakub Gloza, ředitel