Lektor

Partner vzdělávání

Máte dotaz k vzdělávání?

Jan Placák

Tel. 737477679
E-mail: vzdelavani@vzdelavanizazitkem.cz

Jak na rozpočet v neziskovce

Rozpočet je jedním z klíčových nástrojů, který pomáhá neziskovým organizacím efektivně plánovat, řídit zdroje a dosahovat svých cílů. Efektivní hospodaření je zásadní pro udržitelnost a růst každé organizace.

Cena: 129,- Kč

Cena zahrnuje: měsíční přístup do EDUklubu Finanční řízení

Podrobnosti

Tento webinář vás provede klíčovými aspekty tvorby a správy rozpočtu a pomůže vám lépe porozumět jeho významu v každodenním řízení organizace.

Co vám webinář přinese?

  • Znalost základních pojmů souvisejících s rozpočtováním
  • Praktické tipy pro optimalizaci rozpočtu a zvýšení efektivity hospodaření
  • Přehled metod sestavování rozpočtu a způsobů získávání potřebných dat
  • Ukázky z videokurzu zaměřeného na rozpočtování v neziskovkách

Obsah webináře

  • Definice rozpočtu a jeho klíčová role
  • Druhy rozpočtů – operační, kapitálový, projektový
  • Fáze tvorby rozpočtu – analýza potřeb, plánování, schvalování
  • Metody sestavování rozpočtu a získávání potřebných dat

Na závěr webináře vás lektor Petr Hořejš seznámí s možností navazujícího workshopu, kde si budete moci prakticky vyzkoušet sestavení rozpočtu a získat podrobnější vhled do efektivního finančního řízení organizace.

PŘIHLÁSIT SE

O lektorovi

Partner vzdělávání

Máte dotaz k vzdělávání?

Jan Placák

Tel. 737477679
E-mail: vzdelavani@vzdelavanizazitkem.cz

Podrobnosti

Tento webinář vás provede klíčovými aspekty tvorby a správy rozpočtu a pomůže vám lépe porozumět jeho významu v každodenním řízení organizace.

Co vám webinář přinese?

  • Znalost základních pojmů souvisejících s rozpočtováním
  • Praktické tipy pro optimalizaci rozpočtu a zvýšení efektivity hospodaření
  • Přehled metod sestavování rozpočtu a způsobů získávání potřebných dat
  • Ukázky z videokurzu zaměřeného na rozpočtování v neziskovkách

Obsah webináře

  • Definice rozpočtu a jeho klíčová role
  • Druhy rozpočtů – operační, kapitálový, projektový
  • Fáze tvorby rozpočtu – analýza potřeb, plánování, schvalování
  • Metody sestavování rozpočtu a získávání potřebných dat

Na závěr webináře vás lektor Petr Hořejš seznámí s možností navazujícího workshopu, kde si budete moci prakticky vyzkoušet sestavení rozpočtu a získat podrobnější vhled do efektivního finančního řízení organizace.

PŘIHLÁSIT SE